sorgardsryttare

Direktlänk till inlägg 4 maj 2012

Ändring

Av SR - 4 maj 2012 20:25

Inlägg av: Lovisa


Hej

Sry, dålig uppdatering. Vi börjar om och vi har bestämmt oss för att göra det lite lättare...


Istället för att skriva "inlägg av: Lovisa" så kommer iställer våra namn stå i rubliken. Alltså NAMN - RUBRIK.

Alltså utan Inlägg av.


Så här:::

 


Det här gör det lättare för oss att blogga från mobilen. Hoppas att det funkar bra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SR - 26 maj 2012 09:07

hej. efter mycket om och men så inser både jag och Lovisa att vi hinner inte blogga. Vi har massor med läxor, vi måste hinna rida, och man får inte glömma att vara med sina kompisar. Vi kommer inte sluta blogga, bara 3-4 månader. så i augusti...

Av SR - 19 maj 2012 18:31

jag ska nu rida mera FEI och sätta SM kvalen. jag vill nog ha eller måste nog ha iaf 3-4 ritter runt 66-67% iaf. Jag ska börja göra kür också. med tema pirates of the carribean. Jag ska fråga Jeanna om han kan hjälpa mig med det. Man kan ju f...

Av SR - 19 maj 2012 18:16


hej... det var länge sen jag bloggade nu, men jag har inte hunnit! Det var iaf DIV 1 OMG 2 idag. Jag red både förklassen och lagklassen. Först gick Cassanova LA:1 det gick okej, han var lite spännd och trippig, han hade spirellos sadel och ...

Av SR - 12 maj 2012 10:45


               

Av SR - 11 maj 2012 21:33

  Här kommer lite bilder från idag. :)   Personliga favoriten är den näst sista                ...

Skapa flashcards