sorgardsryttare

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av SR - 6 maj 2012 14:02

Lördag:

Igår var jag och en kompis på bio i Uppsala, och därför red jag inte igår. Vi såg på Hunger Games tillslut, efter att ha fått bytt biograf och tid från Filmstaden till Spegeln... Vet inte varför...??


Annars var dagen slapp för mig. Mamma var i stallet och longerade och tov in och ut hästar.

 


Söndag:

Idag red vi ut ett gäng i stallet. Det var jättemysigt, vi red upp på en ås där det var mycket bra skogsvägar och stigar och några stockar. Sjukt fin väg att rida på och jag tror alla tyckte att det mysigt!   


Vi red länge och sen när vi kom tillbaka till stallet så red en liten tjet på Tolle. Det gick superbra!! Tolle är sååå snäll och har gör allt man ber om och jag tror nog att tjejen tyckte att det var jättekul. Hon ska komma nästa helj också och rida honom.


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards