sorgardsryttare

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av SR - 19 maj 2012 18:31

jag ska nu rida mera FEI och sätta SM kvalen. jag vill nog ha eller måste nog

ha iaf 3-4 ritter runt 66-67% iaf.

Jag ska börja göra kür också. med tema pirates of the carribean.

Jag ska fråga Jeanna om han kan hjälpa mig med det.

Man kan ju faktiskt rida kür med kval och sånt till globen och falsterbo.!

Av SR - 19 maj 2012 18:16

hej...

det var länge sen jag bloggade nu, men jag har inte hunnit!

Det var iaf DIV 1 OMG 2 idag.

Jag red både förklassen och lagklassen. Först gick Cassanova LA:1

det gick okej, han var lite spännd och trippig, han hade spirellos sadel

och det gillade han tydligen inte...

Efter en ganska okej ritt slutade vi på 60.26%


Jag red sen Spirello i LA:1 också. Han känndes riktigt fin på framridningen.

han gick runt banan och skötte sig bra. Efter en super ritt slutade vi på hela 69.74%

och slutade på en andra plats...


Lagklassen tävlade jag bara spirello i. den gick också bra. Han var lite spänd

och vi gjorde en miss i en galoppfattning. vi slutade på 66.6%

och med 2 tiondelar missade vi placering. Laget gick det bra för.

Klara red super och julia också. vi fick en andra plats med laget också med bara

3 ryttare. kanon helg, och nu har vi tre tävlings fria helger...!

 

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards