sorgardsryttare

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av SR - 2 oktober 2011 18:35

 Inlägg av: Lovisa


Jahaaa.. Då var söndagen slut och man går i skola i morgon.

Jag längtar inte precis till alla läxor. Hoppas vi får skrivuppg. så

man kan göra allt direkt och inte behöver sitta och läsa in allt.

  

Inorgon kommer brandkåren (tror jag att det var, eller om det var räddningstjänsten..) till Sörgården och ska

bl a leda hästar, testa nån sele osv.

Mamma ska med hennes jobb på nån massage-sak

 (Vill också!!) så hon kan

inte vara med men jag vill va med så antingen åker jag med Greta hem

eller så får mamma köra ner mig. Det är kanske bäst att mamma kör

ner mig om jag har mkt läxor. Det är inte förens 18 till 18:30 typ.

          

Nu ska jag käka glass..

Hörs!!




Av SR - 2 oktober 2011 09:22

 Inlägg av: Lovisa


Hej!

Snart kommer det en blogg-app till Android och iPhone så då kan vi blogga från mobilen. Eftersom både jag och Greta har Samsung Galaxy S 2 Android

så kommer vi nog båda att ladda hem den.

<3

Av SR - 2 oktober 2011 08:46

 Inlägg av: Lovisa


Hej!

Igår var det andra elitomgången i Stora Wäsby.

I förklassen gick det bra på framridningen men inne på banan

blev han lite spänd och öppen i formen. Blev en aning konstiga vägar.

Jag slutade på 60,??% I lagklassen gick det däremot väldigt bra!

Jag och Dollar är iaf jättenöjda!! Och det är nog Malin med hoppas jag.

  

Men procenten blev "bara" 61,??% och jag slutade nånstans i mitten.

Dollar var ända B-ponnyn i lagklassen.


Och för laget gick det bra. Av tre plac. slutade Aros på en fjärdeplats

med bara 4 poäng från 3:an. Om vi skulle "råka" slå dom med 5 poäng så kommer vi trea totalt. Just nu ligger vi 4:a totalt.


Och Steffi blev 4:a i båda klasserna.

Grattis!


   

Ovido - Quiz & Flashcards