sorgardsryttare

Alla inlägg den 21 oktober 2011

DM

Av SR - 21 oktober 2011 20:28

Inlägg av: Greta


Hej!

I morrn är det tävling, LA:4 och LA:1, det är DM.

Jag har starttiderna 16.05 och 17.45

Helt okej! Jag tränade på Spirello idag, han är såå fin nu han

har fått en bamse nacke full med muckler.

Han är framåt,och lydig. Helt fantastisk att rida<3


Jag har inte junnit rda Cassanova och Plexi idag, men det gör inte så mkt,

för dom har gått hela veckan, så det var ganska bra.


Spirellos svans var ett rigtikt råttbo,

den är så tjock, så jag har nu borstat ut den och gjort en fisk-bens-fläta.

  

Av SR - 21 oktober 2011 19:06

 Inlägg av: Lovisa


Hej

I morgon är det finalen i elit dressyr.

Klasserna är som sagt LA:4 och FEI:s Inledande.

FEI:n är lagklassen. Jag startar näst sist i Aros lag.

Startårdningen är:


  • Malin G och Baggen
  • Saga och Funny
  • Jag och Dollar
  • Steffi och Tequilla

Vi satsar på en tredje-plats. Då är vi jättenöjda.


PS. Från Greta: Hon har mkt att göra men hon tror att hon hinner

blogga sen. DS.


Bilder från DIV. 1, vinst för laget.

   

Av SR - 21 oktober 2011 18:53

 Inlägg av: Lovisa


Hej

Jag har fasnat för smyckena LUC of Sweden.  

Älskar dom! Är såå fina. Synd bara att allt som är fint ska vara så sjukt

dyrt! Men det kanske är värt det.. Eller vad tkr ni?


Så fint!

       

Av SR - 21 oktober 2011 15:02

Hej. Lovisa här. Jag sitter i bilen på väg till landet med Tolle. Imorgon är det tävling i Årsta Runsten på Dollar. Klasserna är La:4 och FEI:s inledande som också är lagklass. Hoppas laget är taggade!Jag bloggar sen. Hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards