sorgardsryttare

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av SR - 23 oktober 2011 09:19

 Inlägg av: Lovisa


Hejsan!

Gårdagen var inte Aros lyckodag..

Jo i första klassen (LA:4) Gick det väll hyffsat för alla.

Dollar var rädd för dommaren och ganska spänd och det drog ju ner

poängen ganska mkt. Jag fick 61,22%


I andra klassen (FEI:s Inledande) var han SÅÅÅ FIN på framridningen.

Det var heelt otroligt villken känsla det var.. Ökade traven..

Något sådant har jag inte varit med om då Tolle inte har styrkan.

Men så kom jag in på banan och högtalarna brusade och sprakade.

Och taggad var han! Jag är ju inte van med det

då Tolle aldrig är rädd.

Så efter andra slutan kännde jag att det inte var nån ide.

Så jag utgick och huvuddommaren sprang ut på banan och vinkade

upp till sekritariatet och sa att jag måste få rida om.

Så jag red om en timme efter och red runt bara för att komma

runt banan. Så det slutade med 51,??% men jag lyckades

få en ganska mjuk ritt UTAN sprak i högtalaren.


Väldigt lika bilder.. Men aja. 

         

Av SR - 23 oktober 2011 09:02

Inlägg av: Greta

Hej!

Jag är såå glad, Jag och Spirello kom tvåa i LA:1 på 64%

KUL! Sen i andra klassen som var LA:4, VANN vi, också på 64%

Där med tog jag och Spirello hem DM-segern för västmanland.

Jag älskar Spirello, han är så snäll och lätt att ha å göra med.

Han är super mkt framåt, pigg,lydig och har fått massor med muskler.

Han ser nästan ut som ett gående muskel paket!


Jag fick åka hem med tre täcken(då man fick täcken när man vart placerad,

men behövde inte vinna för att få täcke)en DM-medalj,blommor,4plaketter

och tre rosetter! Inte dålit va??

Nej nu ka jag inte skryta, jag tror att alla som läser nån gång kommer att

få vinna nån stor tävling nån gång i livet.


Spirello vet precis hur man galopperar arvvarv? stavning???

först galopperar hen två varv, sen på sista långsidan saktar

han automatiskt av till trav och ÖKAR traven ut.

HAHA...det var bara ganska svårt att sitta då..

I   SPIRELLO


BILDERNA SKA JAG NU ÖVERFÖRA TILL DATORN, SÅ BILDER KOMMER SEN!

Ovido - Quiz & Flashcards