sorgardsryttare

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av SR - 13 oktober 2011 18:29


Tja!

Lovisa här.

Har nyss fått min One Piece.

Är jättenöjd med den. Väldigt skön, och stor.

Haha..  

Det gick väldigt fort och änkelt att beställa den.

Vi beställde den i tisdags och jag får den nu. Det tog alltså

2 dagar. (och på hemsidan står det 3-5 arbetsdagar) Och jag som

 trodde imorgon och om jag hade

otur, på måndag.  


Inte så bra kvalite pga att bilden är tagen med webbkamera..

Bättre kmr!!!

:)

 

Av SR - 13 oktober 2011 16:18

Inlägg av: Greta


Hej..

jag har verkligen varit urusel på att blogga nu på sistonde,

men jag har kommit hem ifrån stallet sent, och på det hat jag mASSOR

med läxor....

på lördag fyller jag år!!!!

Kul, eller ja vem gillar inte att fylla år och få massor med paket?


Ja,ha nu måste jag städa mitt stökiga rum tills på lördag.

Hinner inte i morrn, då jag måste rida och fixa..


  

Av SR - 13 oktober 2011 10:54

 Inlägg av: Lovisa


Hej

Jag har suttit och ändrat våran header lite nu.

Inte så stor skillnad men jag jobbar på en mkt bättre.

Den som vi har nu är typ 4 ihopsatta bilder.

Våran nästa ska bli lite mer tecknisk. Hoppas det blir bra<3


Dom små ändringarna som jag har gjort nu är att jag har bytt

ut dom två bilderna till höger med andra och

istället för gult blev det grått.

Loggan har också fått lite mera plats.


Här har vi den första loggan:

Här är bilderna av gul toning och loggan har väldigt liten plats.

  


Här har vi den andra headern.

Här är bilderna av grå toning och loggan har lite mer plats.

 

Vilken är din favorit?? Min är den andra.

Ovido - Quiz & Flashcards