sorgardsryttare

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av SR - 12 oktober 2011 21:27

 Inlägg av: Lovisa  


Hejsan allihop!

 Händer??

INGET!  

 

Jo då. Lite händer..

Just nu (bloggar jag ) håller jag på och träna

in FEI:s Inledande program för ponnyryttare som jag rider på

Dollar på söndag. Hoppas att jag mår bättre då.

Jag kommer nog inte att gå något mer i skolan den här

veckan. Vill absolut krya så mkt som möjligt inför söndag.

Värsta fall får jag hoppa den tävlingen och verkligen krya inför

nästa helg då det är Elit omg. 3 Final! Men hoppas att det inte blir så!

På söndag blir det första FEI:n jag rider<3 Fast Malin säger att det alltid går dåligt med Dollar på Högbo (Där tävlingen är) så jag förväntar mig inget.

Bara bra att ha ridit programmet innan Finalen, eftersom den klassen är lagklassen då. Nu blev det väldigt rörigt... Hoppas ni fattar lite iaf  


Nu ska jag fortsätta läsa Harry Potter. Vi höres!


Blir bild på Tolle,, öm Tolles mun/mule<3

 

Av SR - 12 oktober 2011 08:35

 Inlägg av: Lovisa


Heej,

Frost är fint.. Fast kallt och inte så skönt.

Nu har frosten kommit till lilla Heby. Allt är täckt av frost.

Vissa vattenpölar är is nu. Taken gnistrar vita.

Och det blir några månader till av fin och plågsam, rolig (om man inte fryser)

vinter. Aja, det blir ländtäcke och tärmobrallor...


Beställde min One Piece igår. Först tänkte jag ta en

svart ziperall men så fanns den inte i lager så då kollade jag lite

på One Pieces hemsida och bestämde mig för att ta en svart One Piece

istället. Och dom har nån

jättebra tecknik så man kan se vad dom gör med den.

Och dom har börjap packa den nu.

Jag skulle gissa på att den kommer på fredag men vi får se<3


 

Ovido - Quiz & Flashcards