sorgardsryttare

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av SR - 12 mars 2012 21:51

Inlägg av: Greta

Hej.

asso jag ska eller rättare sagt skulle ladda upp filmerna från tävlingen

i lördags. Men problemet är att den går inte att ladda upp på Youtube,

för det måste man göra innan jag kan lägga upp den här på bloggen...

Den börjar laddas upp, men den stannar upp i uppladningen på 42/100!

alltså kommer den inte ens upp till hälften!


Jag ska väll försöka lite till sen....!

 

Av SR - 12 mars 2012 16:09

Inlägg av: Lovisa


Nu har vi rakat av allt hår på Tolle.

Snacka om hårigt och jag slår vad om att man skulle kunna gjort en kudde av det...


Efter att min tränare hade sagt till mamma att han måste klippas så tog vi tag i det på en gång så att det har hunnit jämna till sig lite tills helgen då det är tävlingar i Sundsvall.


       

Ovido - Quiz & Flashcards