sorgardsryttare

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av SR - 25 mars 2012 16:36

Inlägg av: Greta


nästa tävling är div 3 på Cassanova med laget.

det är nu i helgen på söndag i lagga.


Sen är det aros en nationell på Spirello....tror det är aros sen iaf...:P


Av SR - 25 mars 2012 16:21

Inlägg av: Greta


Hej, igår (lördag den 24/3) red jag ju på Cassanova i LA:P1.

Det var vår FÖRSTA LA tilsammans.

Och det vart ju hur lyckat som helst!

Det började med på morgonen att jag tod Spirello och åkte åh tränaför Bettan.

Hem, käka, byta om, knoppa och sen stack min moster Emma och jag

till Gripen och tävlade.


Vi hade inga förväntningar eller krav på Cassanova.

Vi ville bara se hur han ligger till i dom lite högre klasserna och se om han

har något där åh göra...

Och det har han...även om han är ung och inte så ruttinerad ÄN!


Han känndes KANON på framridningen. Han vart lite spännd och

nervös när vi komm in på colektinring.

Sen när det var min tur och jag red in på banan blev han lite mer taggad

än nervös och spännd.


Vi hade EN "miss" och det var mitt fel.

Jag var nöjd med ritten och Cassanova, men gissade på 57-59% max!

men det blev hela fina 60,79%

Inte alls vad vi trode.

Jag låg då tvåa och det var 13 ekipage med.


när det var sista ryttaren kvar (som var en fin ponny) låg jag på

en 4:e placering och det var fyra placeringar.

Men sista ryttaren slog mig med 2%...


Den som vann var duktiga Klara andersson Antelli på Felix som också riderför segersta!

dom van på 63%


Jag slutade på en mkt oväntad 5:e plats av fyra placerade!

jag är SÅÅ nöjd.


Det var också kul att jag fick en 7:a på min sitts

och det var flera sytken som sa att jag red fint, sånt blirman GLAAD för.


emma filmade med sin kamera´, men jag ska be henne lägga upp den på youtube

så kan jag läka dit sen.....!

 

Fina älskade Cassanova!

v

Ovido - Quiz & Flashcards