sorgardsryttare

Alla inlägg den 31 mars 2012

Av SR - 31 mars 2012 12:30

Inlägg av: Lovisa


Super-bra bild på mig och Tolle från promenaden igår.

Fler bilder kanske kommer sen... Dvs om datan vill sammarbeta.

 

Av SR - 31 mars 2012 11:29

Inlägg av: Lovisa


Jag satt och tänkte på copycat och Hööks och kom att tänka på deras nya kavaj som är så otroligt lik Spooks kända kavaj. Så min fråga till er är Lyx VS Budget??


Jag har bara sett Spooks-kavajen irl och den är jätte-härlig men jag skulle gärna vela se Hööks och känna på mateialet...

Jag har ingen blekaste aning om vad jag skule välja men det lutar helt klart mot en Spooks-kavaj.


Spooks ligger på dryga 2500 kr medans Hööks kostar 599 kr.

 

Av SR - 31 mars 2012 08:42

Inlägg av: Lovisa


Jo, det kan man säga men jag tänker ta allt kort...


Just nu står Tolle och han är öm i ryggen och visar lite hälta på höger fram, troligtvis beroendes på sadeln... Han ska skrittas en vecka, longeras eller tömköras en vecka och sen ska vi på återbesör till Ultuna. Så det som jag egentligen missar är ju tävlingarna eftersom jag fortfarande kan jobba honom och så.


 



Av SR - 31 mars 2012 08:34

Inlägg av: Lovisa


Hej

Nu blir det en nystart på bloggen.

Jag och Greta har pratat och vi har kommit fram till att vi kör på.


 

Ovido - Quiz & Flashcards