sorgardsryttare

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av SR - 3 februari 2012 20:30

Inlägg av: Greta


Tjenare!

Världens bästa tips att komma i håg alla saker

som man ska ha med sig på tävlng;

man ska göra som en "ramsa"

min är så här;

sadel,träns,stövlar,spö,sporrar,hjälm,handsker,sky
dd,bouts,

schabrak,pass,borstar,täcken,foder!

tänk järna igenom den flera flera gånger.


Vekans tips; check!  

Av SR - 3 februari 2012 20:05

Inlägga av: Greta


Heej!

Idag har jag gått i skolan, tagit bussen hem.

Kastade i mig lite mellis.

Sen drog jag till stallet och red Spirello och Cassanova!

Cassanova var riktigt fin...lite stel i sidorna i början.

Spirello var dö-busig. Värsta motorn framåt....tre bocksprång, men han var verkligen

fokuserad på mig efter det...jag fick till några riktigt bra byten!!!!

Efter det packade jag i hop alla grejor som jag skulle smörjas.

sen åkte jag hemmåt igen, smörjde, åt lite pizza sen la jag fram alla j

kläder och utrustningar som jag ska ha morgon.


I morgon startar jag kl 13.04 och 14.29

Det ska bli typ -20´C

Brrrrrr... jag kommer att ha MASSOR med kläder.


Jeanna träningen gick super bra tycker jag!!

Jag har kommit på vad sadeln jag provar var för märke, en Bute!

Vi red igenom båda programen.

super fin är han!!!


  

 



Av SR - 3 februari 2012 13:36

Inlägg av: Lovisa


Hej

Idag har jag spenderat min dag med att smörja alla saker tills tävlingen i morgon.


Jag körde ganska noggrant idag eftersom det var ganska länge sen...

*Host*


         

Ovido - Quiz & Flashcards