sorgardsryttare

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av SR - 24 februari 2012 22:10

Inlägg av: Greta


Hej!

Tema; frukost.


Jag äter bl.a till fruksot; gröt, mackor med t.e.x ost.

Jag dricker till frukost te, jucie eller mjölk.


En kanon frukost gör att man kan prestera bättre i både skolan och på hästryggen.

Du blir också piggare, postitivare och gladare.

Man bygger också mera MUSKLER!

Ät helst MÖRKT bröd, för dom innehåller långsamma kolhydrater, som

gör att du är pigg och så längre, medans ett vitt bröd innehåller snabba kolhydrater

vilket gör att du snart blir hungrig igen.


Så se till att käka en BRA frukost!!

 

Av SR - 24 februari 2012 21:55

Inlägg av: Lovisa


Idag red vi program på Nåntuna på träningen. Vi red igenom FEI Lagtäv. 3 gånger var + framridning. Tog ca 90 min.


Det gick nog så bra som det kan gå nu antar jag... Han är för öppen i formen men det är bara för att han inte orkar mer alltså behöver mer muskler och det jobbar vi på.


Nina säger att vi alla tre gör för "svåra" slutor... Alltså gör slutor som ingår i mkt svårare program. Haha och vi måste alltså göra lite lättare slutor för att få dom att bli som dom ska vara...


Sen åkte vi till Sporren och Hööks. På Hööks köpte jag ett par vanliga svarta ridbyxor och på Sporren köpte jag en Uvex-hjälm, ett schabrak från Schokemöhle och en sadelgjordstunnel. *Nöjd tjej*

(Bilder kommer sen)


Pic på Plexi :D

 

Av SR - 24 februari 2012 21:46

Inlägg av: Lovisa & Greta


Hej

Just nu sitter vi och har no life med våra mobiler... Har inte äns bäddat. Haha

Men jag antar att vi ska göra det snart. Kände bara att det vore bra om vi gjorde något inlägg.



 

HEJ

Av SR - 24 februari 2012 17:17

Inlägg av: Greta


Idag har jag ridit, städat i stallet, smörjt och donat med grejer.

Vi red ut idag också, men nu i helgen blir det Bettan träning.

Jeanna är som sagt i frankrike och tävlar.

Nu ska jag sova hos Lovisa!

Det kansek blir nått inlägg där i från också!

 

Ovido - Quiz & Flashcards