sorgardsryttare

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av SR - 6 februari 2012 17:29

Inlägg av: Greta


Hej, helgen vart inte den mest framgångsrika

tävlingen precis.

Det tog längre tid än vi trodde att åka dit, för att det var halt.

Då fick jag inte en ordentlig framridning som Spirello

behöver!!!!

Han är jätte tittig när han är på nya ställen...men inte lika mycket

när han är ordentligt framriden.

Så han var rädd för ALLT, hörnen, väggen och ett par hundar på

läktaren.

Det var i LA:P1.

i andra klassen gick det väll något bättre, 65%, och en andra placering.

Men jag är inte jätte nöjd med helgen....ändå!

Globen är också ett mål i år.....men det är SVÅRT att ens komma med till den andra

uttagningen!  


Nästa tävling är också i heby för mig, tror jag!

jag rider då, LA:P1&LA:P2 på Spirello.

och typ LC:1 & L:B1 på Cassanova.


Det kommer bli en massa meeting, speciellt nationella meeting.

Sen är det också SM kval på karan!

 

Ovido - Quiz & Flashcards