sorgardsryttare

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av SR - 20 februari 2012 19:00

Inlägg av: gerta!

Hej!

Idag har jag väll typ ridit, och lite annat!

Det gick bra....!


Igår tömmkörde jag borka, våran shettis!

han var jätte mkt framåt och busig.

Det är såå skönt för vi har ju SPORTLOV nu!!!

då hinner jag åtminstonde rida alla innan det har hunnit bli mörkt!

 

De här är borka, ehm och Lovisa!

När dom vann "sörgårds OS! haha

Av SR - 20 februari 2012 11:42

Inlägg av: Lovisa


Idag blir det en rolig dag! :D (Tror det var idag)

För jag ska rida två hästar, Tolle och Vanja. Vanja är en storhäst i stallet.

Tolle ska jag rida ut på. Häärligt i det fina vädret!

Vanja rider jag i ridhus eftersom det är första gången jag rider henne.


Ni undrar säkert varför men det finns ingen anledning faktist... Haha... Bara att jag fick testa någon av deras hästar.


Sen kommer en kompis till mig och sover över. =)


Tolle + Godis = Forever Love <3

Av SR - 20 februari 2012 11:06

Inlägg av: Lovisa


Igår busade vi bara lite med Tolle och löshoppade och så, så vad passar inte bättre än att andra delen av bildbomben blir från igår?


Alla bilder blev mörka eftersom jag fota i ridhus...

 

Grimman är från John Whitaker.

                 

Ovido - Quiz & Flashcards