sorgardsryttare

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av SR - 22 februari 2012 22:59

Inlägg av: Lovisa


Idag blev det konditions-träning med Tolle.

Vi började med att rida i en stooor hage och galopperade. Va ganska härligt om man bortser från att jag hade håll... När jag hade trotsatt mitt håll och Tolle var varm, gick vi in i ridhuset.


Tänkte att jag skulle rida dressyr med jag kände att det inte riktigt var våran dag för det så jag gick över till att rida i låg form och tempo-växlingar, mycket i galopp. Efter ett tag fick jag tillbaka hållet så jag avslutade...


Hatar håll!


Av SR - 22 februari 2012 17:22

  Inlägg av: Greta


Hej! snart ska jag till badhuset och bada.

Lovisa ska med också!!!! NICE!


Det är jag, Lovisa, Alma och Emma som ska bada!

Det ska faktiskt bli kuul....


Jag och Emma red ut Cassanova och Spirello idag också.

Det var SNOR halt, så vi skrittade mest.

annars har jag inte gjort något speciellt alls idag...




Av SR - 22 februari 2012 09:52

Inlägg av: Greta


CASSANOVA;

                     



Ovido - Quiz & Flashcards