sorgardsryttare

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av SR - 10 februari 2012 18:20

Inlägg av: greta


Tja!

idag hade vi den sista delen av svenska nationella prov i skolan!

phiu...säger jag bara!

Det var lätt som ett plätt!.....liksom kunna beskriva en

bild som man har framförsig...liksom svårt!

alla 6:or i hela sverige gjorde dom här proven

idag!


Nu är det bara engelska och matte kvar i nationella proven!

 

Av SR - 10 februari 2012 18:06

Inlägg av: Greta


tjenare!

i morgon drar jag till segertsa över helgen...

det är kurs för Jeanna....vi ska träna, både på häst och utan häst.

det kommer ju också kompisar som t.e.x Hannah, Klara, Julia och typ jag vet

inte riktigt vilka mer som kommer!


Jag ser verkliigen fram emo det!

JAg kommer ju då inte kunna eller hinna blogga då.....men bra updatering

från mig kommer next vecka!

 

Detta är från i julas, då det också var kurs....för Jeanna då!

men på bilden har mads en kurs, hur man skär lök utan att tårarna sprutar!!!

Av SR - 10 februari 2012 17:58

Inlägg av: Greta


hejsan!

igår var det både programridning och core-pass på segersta.

Först fick vi rida program för Anna-Britta oldén, som jobbar

som domare och att utbilda domare.

Hon sa; - Här har vi en super fin ponny som

går som tågen! det jag skulle träna på var skolorna,

det var bra tvärning, men han orkar inte riktigt hålla sig kvar i

en bra form utan blir lite öppen.

Jag är jätte nöjd!!!


Sen var det bara att byta om, sen var det core!

Core är som, typ asså man gör, rygglyft,armhävningar, situps, 90 graders mot väggen.

Liksom tränar mage, axlar, ben, rygg osv..

Det var väldigt bra! man märker att man jobbade med andra muskler än vad man är van vid!

Jag har grymt mycket tränings verk nu

Tyvärr inga bilder fotade....  

                                                  
  DM 2011!

Ovido - Quiz & Flashcards