sorgardsryttare

Alla inlägg den 1 april 2012

Av SR - 1 april 2012 10:21

Inlägg av: Lovisa


Hej

Ska snart till stallet och ut och gå med Tolle.

Jag får rida två hästar i stallet idag också så jag kanske tar och rider lite.

Vi får se. ;)


Bild på en bokstav i Globen.

 

Av SR - 1 april 2012 09:26

Inlägg av: Lovisa


LYCKA TILL alla som tävlar idag!

Jag skulle ha tävlat i Högbo idag men det blir inte alltid som man har tänkt sig...

Men har jag tur så hinner Tolle bli bra innan Aros tävling.


Aros är ju min hemmaklubb och det vore ju inte så kul att missa den men det finns en liten chans att han kan hinna bli bra tills dess. I vilket fall så kommer jag ju ändå att vara där och vara funktionär.  


Tollis:

   

Laget: FV. Julia, Jag, Ann-Karin, Saga och Steffi.

 

Jag & Plexi:

 

Ovido - Quiz & Flashcards