sorgardsryttare

Alla inlägg den 7 april 2012

Av SR - 7 april 2012 19:25

Inlägg av: Greta


idag red jag igenom både Spirello och Cassanova i ridhus.

jag red en blandning av dressyr och bom-jobb. det var både styrka och kondition i

fokus. båda blev jätte busiga och pigga. jag red fram men lösgörande övningar.

så i slutet av passet var båda som stora gelé bollar, som kunde explodera av

busighet vilken sekund som helst!!! så kul att känna hur stor inverkan man

kan göra på hästen med bra övningar på kort tid....:D


lite bilder på spirello som jag hittade på google,(med hans förra ryttare);;;

     

Av SR - 7 april 2012 14:30

Inlägg av: Lovisa


Här kommer lite bilder från tömkörningen med Tolle.

             

Av SR - 7 april 2012 10:23

Inlägg av: Lovisa


Hej

Jag har nu på morgonen varit och tömkört igen.

Tolle sköter sig aldeles utmärkt!


Jag tömkör med en körgjord för B-ponny... Men jag har inget annat och man tager vad man haver och det går bra ändå!


Lite senare kommer det lite bilder från idag.  

Ovido - Quiz & Flashcards