sorgardsryttare

Alla inlägg den 12 april 2012

Av SR - 12 april 2012 16:23

Inlägg av: Lovisa


ONT!

Jag har ont i mitt långfinger...


Idag har jag spelat elbas i skolan och jag har såå ont i mitt finger...


Vi spelade i band och vi spelade låten In The Jungel och alla spelade olika instrumment. Tyvärr var det bara jag och min kompis i min "grupp" eftersom alla andra var borta. Man ska vara 5 stycken. Men jag tyckte att vi lkarade det ganska bra med bara elgitarr och elbas!


        

      Jag tyckte att det var kul förutom fingret faktiskt...

Av SR - 12 april 2012 16:14

Inlägg av: Lovisa


Fick en fråga:

Är Vanja en D-ponny?

 

Nej, hon är storhäst och är faktiskt ganska hög (tycker jag...).

Vet inte exakt hur hög hon är.


Visst ser jag "lite" liten ut va? ;)

 

Ovido - Quiz & Flashcards