sorgardsryttare

Alla inlägg den 10 april 2012

Av SR - 10 april 2012 21:01

Inlägg av: Lovisa


Hejsan!

Har precis kommit hem från stallet nu och jag tänkte börja jobba på nästa inlägg om Alva.

Inlägget kommer vell imorgon em eller kväll.


Stallet var som vanligt, mocka, sopa, borsta ja ni vet... ;)


Skolan idag var också som vanligt fast vi fick enormt mycket läxor tyvärr. :( Men jaja jag har ju något att se fram emot och då blir inte livet liga jobbigt och svårt! (Alva för er som inte fattade)

Hörs sen!


Pic: Tolle

 

Av SR - 10 april 2012 16:47

Inlägg av: Lovisa


Ett förtydligande av det förra inlägget...


Det händer mycker just nu och vi är helt säkra på att det händer. Vi vet dock inte när och det är det som jag väntar på. Det är helt enkelt en "lärorik uppdatering" i mitt liv och jag ser fram emot det här såå enormt!


Jag har ändå bestämt mig för att ni ska få ta del av denna "lärorika uppdateringen" nu. Så här har ni henne:

  

 

Hon heter Alva och är ett brunt D-ponnysto efter Vermont född -04. Hon är utbildad LB och ändast påbörjad öppna och skänkelvikning och det betyder att jag kommer att få utbilda henne själv med hjälp av min tränare Nina.


Ägaren vill ha henne utlånad en längre tid, hon är alltså inte till salu och det rör sig om ca.5 år. Det är hela min ponnytid och jag hoppas kunna ha henne hela den tiden.

Hon ska bara besiktas så är hon klar för att skickas upp till mig (hon står i Skåne nu).


Hela historian får ni höra sen!


   

Ovido - Quiz & Flashcards