sorgardsryttare

Alla inlägg den 2 april 2012

Av SR - 2 april 2012 19:11

Inlägg av: Lovisa


Hej

Precis kommit hem från stallet nu.

Vi skrittade/gick en sväng med Tolle och så har vi gjort massa stall-sysslor.

Allt det vanliga alltså.


För övrigt har jag smörjt mina stövlar idag.   

Det var mycket behövligt eftersom det ser ut som om manker är helt gjord av gegga i stallet.

Jag blir alltid så fruktansvärt nöjd när jag har smörjt... Antar att det är för att jag tycker att jag har varit duktig.. Haha...


Snart är det påsk också. Jag, mamma och Tolle ska ut till landet till min mormor och gudfar. Skojj!


Min fina ponny:

 

Av SR - 2 april 2012 12:54

Inlägg av: Greta


Många tycker att Kingsland är bra och har snygga grejer.

Det har dom, men jag tycker  jätte mycket om Kingsland.

Dom har ju medt hoppgrejer, men nu har dom kommit ut med en dressyr kolektion.

men dom har fiina väster,jackor,mössor,tröjor osv.



Däremot Pikeur gillar jag starkt! dom har bra kvalité, fina grejer

och dom har mest dressyr grejer. Jag vet inte ens om dom har en hopp koliktion..?!?!

         



Av SR - 2 april 2012 12:48

Inlägg av: Greta


Nu är filmen från gripen uppladdad och klar.

Filmen är på mig och Cassanova när vi red våran första LA.

60% blev det och en utanför placering....:)


Ni kan se det på ; http://www.youtube.gretalap:1gripen.com

 

Av SR - 2 april 2012 10:58

Inlägg av: Lovisa


Nu har jag tagit och rensat ur mina schabrak och jag har bestämt mig för att sälja 9 st.


Dom flesta är hopp/allround men även några mindre dressyr-schabrak. 5 stycken är vita, både med och utan logotype på. Alla kommer att ligga runt 100 kr.


 


Jag kommer att lägga in anonser på hastnet.se så ni kan ju spana in där om ni är intresserade.


Jag säljer mina schabrak för att dom inte passar till min sadel som jag har just nu. Jag har ju en hoppsadel också men jag har redan sparat schabrak så att det räcker till hoppsadeln, dom flästa som det står något broderat på t ex "Minigårdens Toulouse".


Mitt schockemöhle är inte till salu men det får avsluta inlägget.

 

Av SR - 2 april 2012 10:10

Inlägg av: Lovisa


Här kommer lite fler bilder från promenaden med Tolle.


              

Ovido - Quiz & Flashcards