sorgardsryttare

Alla inlägg den 2 december 2011

Av SR - 2 december 2011 16:34

Inlägg av: Lovisa


Hejsan!!

Nu är jag klar i stallet. Blev uteritt på Tolle. Vi han precis komma tillbaka till stallet innan det blev mörkt...

Tolle skötte sig bra!!

Så nu är det bara att ladda om till julmiddagen med mammas jobb. Är hungrig redan nu och det börjar om 90 min.

Det kommer iaf att bli gott hoppas jag! Jag har faktiskt ingen aning om vad det kommer att bjudas på så det blir en överraskning.   


Två suddiga bilder från idag.

   

Av SR - 2 december 2011 14:27

Sitter i bilen på väg till stallet. Igår skrev jag att jag skulle rida hela passet i låg form men jag var med och hopptränade istället. Det var kul! Idag ska jag iaf rida ut. Kommer nog bli ganska skönt faktiskt. Ikväll blir det middag med mammas jobb som sagt. Skriverr mer sen!/Lovisa

Ovido - Quiz & Flashcards