sorgardsryttare

Alla inlägg den 4 december 2011

Av SR - 4 december 2011 20:36

Inlägg av: Greta


Tjenare,

dagens HISS går till:

Pikeur ridbyxor!

Dom är både snygga och håller i minst 100 år!

Dom är oftast helskodda, vilket jag gillar bäst!

Ja, helt super sköna är dom också! STOR HISS till pikeurridbyxor!

  GOOD!

DISS

dagens diss går till:

Jag vet inte riktigt vad dom heter men iaf, såna här typ rosa skor med eldhästar och lite klack, aja ni får se:

 

USCH! köp inte sånna!

Av SR - 4 december 2011 20:21

Inlägg av: greta


Hej, ja igår var de ju segerstamästerskapen (SM)

Snaka om att det var super bra miljöträning, ett ekipage skulle ha kolsvart i redhuset med bara levande ljus på

banan, det var också shettisar med kaninöron och flt med glitter på! Jeanna och tre andra ponnyekepage

var ankor, Jeanna var ankmamma, på vilja! Och tro det eller ej, men alma och jag VANN! hm..eller delat med aknmamma Jeanna med hennes ridande ankungar! Men men, vi van enn jätte söt tomte, men eftersom att

det blev delade ettor så får den stå kvar på segersta!


Innan SM så hade alla medlemmar på segersta ett möte, jag ska vara med i ungdomssektionen, tsm med typ 15 andra segersta ekepeg.   det är ungefär 10 st, som får vara med i segerstas elitsatsnig, då tar styrelsen(tror jag)

så väljer dom ut typ 10st! Då ska vi ha olika form av tränigar, t.e.x styrketräning, medtalträning, och självklart träning till häst, vi ska ocså göra olika akiviteter som att typ bada, bowla ganska lika som Lovisas lag Aros!


Bilderna som togs är i min telefon, så jag ska lägga upp dom på fackebook,

sen får jag kopiera dom därifrån och lägga upp dom här!

Så det får bli den här bilden:

 

Jag går till seketariatet och hämtar mitt första protokoll!

 

Min ponny som jag hade innan ramella, han hette Timothy Boy, han debuterade jag min första

tävling på, vi fick 60%  

Min Ramella, oj oj oj ja vår första tävling tsm, ´jag var typ 8år!    

Av SR - 4 december 2011 13:27

Inlägg av: Lovisa


Hej

Som jag har väntat på den här dagen! Idag blir det första träningen för Nina på säkert 4 månader

pga Tolles spark-skada.


Men nu kör vi igen!!

Kl. 6 sitter jag på hästryggen i Uppsala!


STORT TILL ULLTUNA! Dom tog hand om Tolle super-bra!


Efter operationen på Ulltuna.

 

Ovido - Quiz & Flashcards