sorgardsryttare

Alla inlägg den 15 december 2011

Av SR - 15 december 2011 19:20

Inlägg av: Greta


Hej, alla sorgardsryttare läsare!


Som sagt i helgen är det Jeannas dressyr kurs på schemat!

Vi ska typ göra massor, teori, baka, rida, core pass (styrke träning) osv.

Skit kul rent ut sagt!

Jag tar med mig Spirello. Just nu sitter några stycken från segersta och bästemer

vilka som får vara med i den så kallade "elitsatsningen"

Hoppas jag får vara med asså, shit vad jag bara vill vara med!

Aja..jag får hoppas på det haha..roligaste eller vad man ska skriva!


Idag red jag Spirello han går verkligen dunder bomb super ap bra!

Fattar ni hur bra han verkligen går när jag inte ens kan sätta ord på det!!

Jag har också packat tills i helgen, jag kommer nog inte hinna blogga, men ska verkligen försöka  

Fina don Aurello!

Av SR - 15 december 2011 16:42

Inlägg av: Lovisa


Hittade detta på Google.

Helt sjukt hur man kan måla så!!


         

Av SR - 15 december 2011 15:58

Inlägg av: Lovisa


Hej

Två prov i skolan idag... Tyckte endå att båda gick bra.

Nu är den bara 6 dagar kvar och sen är det jullov!! :)

Sjööönt!!


Hoppträning igår för Pelle.

Tolle var framåt som vanligt..  På hoppträningen är det inte bara hoppa banan med minst rivningar utan när vi tränar, tränar vi t ex läskiga hinder, bommar, kavaletti, studs osv. vilket också är bra för dressyren.


Sen var vi ju i Solna och lånade hem tre nya sadlar.

En Prestige, en Eguipe och en Connector. Alla är dressyrsadlar. :) Så klart...


Igår provade jag att rida med Prestigen men den tryckte tyvärr...

Idag ska jag rida med dom två andra.

Dock tror jag att Connectorn kommer att vara för stor för Tolle. Så den skulle jag vela testa i en 16 för den som vi lånade nu är en 17:tummare.


Pic. Tolle

 

Ovido - Quiz & Flashcards