sorgardsryttare

Alla inlägg den 21 december 2011

Av SR - 21 december 2011 22:24

Inlägg av: Lovisa


Nina-träningen på Tolle idag gick super!

Vi gjorde lite rörelser i både trav och galopp. (Alltså öppna, sluta, skänkelvikning)

Han gör alla rörelser jättebra (!) bara att han inte har styrkan att få lite mer spänst i gången.

Det kan man ju förstå eftersom han har stått så länge.

Så det blir att jobba på framöver.


Jag kommer inte att träna ökad (varken trav eller galopp) då det sliter mkt på hästen och eftersom han har haft den där skadan vill vi inte att han ska ta i för  mkt nu i början.

 

Min nya dusch-svamp som jag inhandlade i Uppsala idag, och som jag nyss invigt i duschen.

 

Av SR - 21 december 2011 20:57

Inlägg av: Greta


Tjenare, vi har nyss avslutat ett STORT julbak!  

Vi bakade bl.a knäck, marspangubbar och lite annat smått och gott.


Jag red idag, det gick super bra!

Jag ska nu hoppa in i duchen, sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra!

man har inga läxor eller likande för det är ju JULLOV!!!!!! 

Ja, jag bloggar väll som vanligt i morrn.



AJA..hej då på er..

 

en misse i stallet, som tyvärr ble påkörd:(

Av SR - 21 december 2011 14:12

Hej! Sitter i bilen på väg till Uppsala. Ska rida för Nina kl 3. Super-taggad. eftersom Tolle gick så bra igår. :D................ BARA 3 DAGAR KVAR NU!!! :D // Lovisa

Av SR - 21 december 2011 14:07

Tänkte köra ett länkbyte med http://vior.bloggplatsen.se Är det fler som är intresserade av det så är det bara att kommentera!! :) //Lovisa

Ovido - Quiz & Flashcards