sorgardsryttare

Alla inlägg den 17 december 2011

Av SR - 17 december 2011 19:50

Inlägg av: Lovisa


Har nu rensat i min Spotify spellista. Tycket att 78 låtar var lite mkt så... Ja, nu är det 22 låtar vilket jag föredrar mkt mer är 78..

Nu i min spellista har jag t ex:


Takida, Nickelback, Jessie J, Adele och Tove S.

Fast det var bara nåra av alla. ;)


Ganska cool pic.

 

Av SR - 17 december 2011 19:32

Inlägg av: Lovisa


Idag blev det Nina-träning i Uppsala på Tolle.

Det gick ganska bra. Jag är iaf nöjd, dock kan det gå så sjukt mkt bättre och det är sjönt att ändå känna att man kan utvecklas med hästen. (Går det fööör bra blir man ju uttråkad..haha)

Kan säga att jag var BLÖT efter det. Av svett alltså...


Sen passade vi på att sko Tolle i Uppsala direkt. Det var en tjej som stod i samma stall som jag tränade.

(Alltså jag tränade ju inte i stallet...)

Hon var jätte-bra!!! Hon såg t.o.m på hovarna, i vilket varv som jag har mest problem.

Och hon drog facktist av en sko och gjorde om allt för att hon inte var nöjd! Haha, HISS till henne!

Då var klockan halv tio.


Efter det (började det regna...) kom min mormor och gudfar till oss.

Vi åt och gick sedan upp till kyrkan där dom idag hade en invigning för nya flygeln som är skänkt av Anders Wall.

Och den som spelade var Staffan Scheja.

En svensk väldsartist för oss som är lite yngre och inte vet det. :)



Pic: På väg hem från stallet i.. hm.. snöstorm???

 

Av SR - 17 december 2011 19:05

Inlägg av: Lovisa


Hej

Kvällen hos Linn igår bler rolig!

Jag och Adela kom lite sent men som tur var hade dom inte börjat. (Jag kom direkt från stallet...)

Allt började med att Linn och några andra red en kadrilj på en stor och fin ridbana.

Sen fikade vi lite och sen gick vi in i stallet och stod och myste med hästarna.

Linn har en islänning men det var en shettis och en nordsvensk med också.   


Mys!

Inga bilder tyvärr.

Blev för mörkt..


Jag till vänster, Linn i mitten och Lovisa B till höger. (Adela bakom kameran)

 

Ovido - Quiz & Flashcards