sorgardsryttare

Alla inlägg den 6 december 2011

Av SR - 6 december 2011 21:40

Mkt fin ponny idag!!! <3 Jobbade väldigt fint! Är nöjd med mig själv idag också. Dock fick jag håll efter halva ridpasset men nöjde mig då eftersom det inte är någon idé att försöka göra saken bättre... // Lovisa

Av SR - 6 december 2011 18:02

Inlägg av: Greta


Hej, idag blev det en snabb ridtur.Barbacka På Spirello, jag red bara han för att entligen

är det ingen meing att rida i dag för att man kunde bara skritta, ioch för sig så kan man jobbe i skritt men ändå..

Det gick bra, han lysnar utmärkt bra!


Plexi den luringen har lärt sig att öppna box-dörren! så vi får sätta för en hasp som sitter längst

ner på alla våra box-dörrar...

Nu ska jag göra läxor och äta!  

Av SR - 6 december 2011 17:20

Sitter (eller snarare ligger)i soffan och spelar spel på mobilen. Bloggar även nu från mobilen eftersom våran dator blir överhettad och därav blir seg och laddar i en halvtimme innan något händer. Dock fungerar den utan problem första 30 min Tur att man har sin mobil!!!!! Svälter snart ihjäl! XD // Lovisa

Ovido - Quiz & Flashcards