sorgardsryttare

Alla inlägg den 13 december 2011

Av SR - 13 december 2011 18:19

Inlägg av: greta


Hej!

jag använder ibland förkortningar på ord när jag skriver i bl.a bloggen!

Här kommer dom vanligaste av dom:


Iaf= i alla fall

ibl= ibland

bl.a= blandannat

Lovakt= Lovisa Akstelius


hm bara för att jag nyss kom på massor, kommer jag inte på nå mera


typiskt mig!

haha.. hörs!


 

Fina Boceli, som är våran tvåårings pappa! Tvååringen heter Dirty Diana, för hon föddes samma år

som Michael Jacsson dog!

Av SR - 13 december 2011 18:01

Inlägg av: Greta


Hej!

Jag han inte blogga igår med gör det nu!!


Ja, idag får Spirello och dom andra två buskillarna (PLexi och Cassanova) ledigt!

Men vi ska iaf åka dit och ge kvälls-foder.

Det kommer bli en riktigt rolig helg, jag ska ju på kurs för jeanna!!!!


Dom som ska vara med: Jag, Hannah, Klara-stina, Julia och Fredrika!

Jag ska dela rum med Julia!

Vi ska allt fråna att styrke-träna till att baka till at rida! Säger bara en sak! JAG LÄNGTAR MASSOR!


Idag bakade vi pepparkaks hus i skolan! vi fick göra egna mallar, jag gjorde en

stuga med två fönster på varje sida! Bilder finns det inga tyvärr...


Ja nu finns det inte så mycket mera att skriva...aja

här kommer en bild:


 

MISS YOU RAMELLIS  

Av SR - 13 december 2011 15:07

Inlägg av: Lovisa


Här kommer "sommar-kläderna" :)


På sommaren rider jag med mina röra Whitaker-ridbyxor eller bina bruna Horselife. (Tror att det är horselife iaf..)


1:a bilden på mig och Ita (röda Whitaker)

2:a bilden på mig och Plexi (bruna Horselife)

   


Tröja varierar helt på dag! Varm dag, t-shirt och kallare dag Aros-jacka.


   


Skor är stövlar (alltså dressyr-stövlar och inte gummi..) eller vanliga stallskor.

 


HAR JAG GLÖMT NÅGOT? KOMMENTERA!

Ovido - Quiz & Flashcards