sorgardsryttare

Alla inlägg den 29 december 2011

Av SR - 29 december 2011 17:49

Inlägg av: Greta


Hej, asså Pettson och Findus, jo vad jag har skrattat åt dom när jag var liten.

Men vist är findus söt?? Han har super långa bak tassar....

              

Av SR - 29 december 2011 17:38

Inlägg av: Greta


Heej!

Ja, igår var jag ju i Stockholm på en shopping dag med min ena moster Elin...

Det var kul, jag köpte bl.a En gameldags-grön stickad tjocktröja, jeans med högmidja,

en röd tröja med USA flaggan på med en kort dragkjedja darbak, ett par tjocka gosiga rid vantar,

pannpand (till mig själv) och Tights.

jag är super nöjd med jeansen, dom gillade jag varkligen... 

Men jag valde helt FEL skor, jag hade sjukt ont i mina fötter sen när vi kom hem efter att ah gått typ

hela dagen.. 


Idag hade vi typ storm hemma så att det gick absolut inte att rida!

Det ös regna, blåste super mycket så man typ blåste iväg.....


Men i morrn ska vi förmodligen åka till ridhus...

    

Av SR - 29 december 2011 13:24

Inlägg av: Lovisa


Just nu sitter jag och äter på en polkagris med smak av tutti frutti.

Idag har jag och min mormor varit ute på stan i 4 timmar. Det ända vi köpte var två godispåsar, en stor almenacka och en liten almenacka. Ja, och så min polkagris då..  


 

Ovido - Quiz & Flashcards