sorgardsryttare

Alla inlägg den 14 december 2011

Av SR - 14 december 2011 20:34

Inlägg av: greta


Hej, jag kommer inte på några rubriker så det får stå, rubrik saknas.


Jag har inte gjort så mkt idag ridit tre hästar barbacka!! KUL!

Alla går till 210% Amazing!

haha

Annars finns det inte så mkt mera att skriva, jag kommer nog om jag hinner blogga från

telefonen i helgen då jag är på segersta!

aja...nu blir det Tv, berg flyttar in, finns inge bättre en onsdags kväll...haj då!

 

Av SR - 14 december 2011 14:23

Jas sitter i bilen på väg till Solna nu. Vi ska till sadelmagasinet igen och låna hem några nya sadlar. Får se hur det går :). Fick sluta en timme tidigare än vanligt för det här. XD Imorgon väntas två prov i Teknik och i SO. Känner mig iaf ganska säker på dom. Efter Solna blir det hopp-träning på Tolle. <3 // Lovisa

Ovido - Quiz & Flashcards