sorgardsryttare

Alla inlägg den 11 december 2011

Av SR - 11 december 2011 20:44

Jag är super-trött... Har precis duschat och tänkte skriva nån invecklad text om idag men jag orkar inte... Skriver imorgon. God natt!!!! :)

Av SR - 11 december 2011 17:45

På väg hem från Uppsala där jag provade sadlar på Tolle. Det gick tyvärr inge bra och ingen av dom 5 sadlarna (Nina hade med sig två) som jag testade fungerade. Hoppas att det går lite bättre på onsdag då vi ska till Stockholm och ta hem lite nya sadlar. Förklarar bättre sen!!! //Lovisa (Det var alltså ingen träning utan vi tystade bara sadlar.)

Av SR - 11 december 2011 16:01

  inlägg av: greta


Hej, jag ska nu lägga upp en bild på plexi, då han är till salu!

Jag blir tvungen att lägga upp en bild på plexi här för att den ska bli mindre

så att jag kan lägga upp den på hästnet....  

Av SR - 11 december 2011 10:42

Inlägg av: Lovisa


Gårdagens köp blev en ny svart hår-outfit till tävling.

Jag är riktigt nöjd!


Det är köpt på Glitter. Kostade samanlagt 170 kr.


   

Ovido - Quiz & Flashcards