sorgardsryttare

Alla inlägg den 19 december 2011

Av SR - 19 december 2011 22:02

Inlägg av: Lovisa


..(Allt försvann...)

Skriver om..


Idag var det en ganska slapp skoldag. Kommer nog bli det dom två sista dagarna också antar jag.. :D

Mkt lek idag.


I stallet flöt allt på bra tills mamma skulle kratsa kovarna och hon ser att ponii <3 hade tappat en sko...

Suck.. Så mamma slog i en lite liten sko som jag kunde ha när jag red nu bara.

(Ingen skada skedd. Troligtvis blir det ny sko på onsdag.)


Ridningen sen då.

Nöjd!!

Tolle var framåt och lyssnade bra för slänkeln. Även formen tar sig. <3<3

Tränade idag på övergångar.

På ons. blir det Nina-träning igen. Skojj!


Nu blir det soova. Nattiz!!


Pic. Inte från idag... Syns det?? XD

 

Av SR - 19 december 2011 21:31

Inlägg av: Lovisa


Hur kul är det inte att få en sådan här kommentar!!??   


Klara andersson stefansson

Måndag 19 dec 18:53

tjoo! Ni två! Asså jag kan inte annat än att beundra er!
Jag ÄLSKAR eran blogg<3 så planerad välgjord och omsköt!
Ni undrar säkert hur ni uppfattas som personer för oss som inte känner er så jag kan ta och förklara hur man uppfattare er:


LOVISA: Du verkar vara en riktig kämpe, som är lite åt de mera naturliga hållet, eftersom att du skerv att du alldrig eller nästan alldrig iaf använder skydd mm.
Du älksar verkligen din ponny, det synns och att ni två verkligen är så mkt bästisar som man kan vara!


GRETA: oj en riktig dressyr tjej! Satsar verkligen mål medveten.
Du är nog inte lika naturlig som Lovisa, på alla bilder du lägger upp har du skydde eller lindor.
Lovisa klippte ju inte hela sin ponny, men det gjorde du. så det är nog de ända som jag vet som skilljer er åt!


Så på ett ungerfär så där uppfattar jag er!
KANON BLOGG!!!!!!/ Klara

Hej,

asså tack så jätte-mkt!!

Såå kul att logga in och läsa en sådan här kommentar.

Och jag tror faktiskt att det stämmer in på oss.

  //Lovisa  

Av SR - 19 december 2011 18:51

På väg till stallet nu. GO DRESSAGE TODAY!! :) //Lovisa

Av SR - 19 december 2011 16:09

Inlägg av: Greta


Hej, jag han inte blogga igår, jag var super trött!


Men det var sjukt kul. Vi red, bakade lusse-bullar som vi döpte om till "segersta bullar",

vi bakade också pepparkakor...

Jeanna hade clinic på Vilja, vilket alla tyckte var super intressant och roligt!!


Asså Spirello, vilken ponny! han var så in i nordens fin, han gick bara bättre och bättre

för varje dag! Jag tror att tävlings året 2012 kommer bli lyckat!

Jag har inte ord på hur fint och bra han går! när jag rider gungar öronen med, han är så

"allert" för hjälperna så att det är galet... min fina lilla dröm kille Spirello!!


Jag delade rum med en tjej som heter Julia! vi hade den oturen så att vi fick ett rum utan fönster!

Grund värmen där uppe är typ 20-25 grader! Super varmt, fatta då att på kvällen var det typ

30 grader och vi fick ett rum UTAN fönster..det var bara ganska varmt!

SPIRELLO


   

MERA SÅNNA HÄR BILDER GARANTERAR JAG ATT NI KOMMER FÅ

SE 2012!!

Ovido - Quiz & Flashcards