sorgardsryttare

Alla inlägg den 20 december 2011

Av SR - 20 december 2011 18:06

Inlägg av: Greta


Hej!

Shit Lovisa uppdaterar bloggen kanon! Hon har ju i och för sig bara en häst och jag har tre,

så det är kanske inte så konstigt..


Idag gick alla hästar såå himla bra! Jag fattar inte vad som hänt med Spirello!

Han blir bara finare och finare för varje gång, han är såå lätt och ocomplicerad

rolig att rida på så att det är sjukt!

Nu kanske jag borde sluta skriva att Spirello bara går bra, men det är ju lite onödigt att skriva

att han gå dåligt när han går SUPER BRA!


I veckan som kommer kanske Helene (Lovisas mamma) köra över henne till vårt stall så att vi

kan rida ut tsm! Det var bara typ 65 år sen! haha.

Nej, det ska verkligen bli kul om det blir så, jag har faktiskt saknat att ha en Lovisa att

rida ut med men det funkar.


Vet ni, jag kom med i ungdomms satsningen!!!!!!! Snaka om att jag är glad.

Jag hade faktiskt inte trott det, för att om man skulle vara typ säker på att man kom med och inte

gjorde det så skulle man kanske bli lite sur och deppig! Men jag är såå glad för att jag kom med!


   

Av SR - 20 december 2011 18:00

Inlägg av: Lovisa


Hur långt har dressyren gått?

Jag skulle iaf inte gärna tävla i en sån här..

(Skulle dock det om den satt 100% på Tolle.)


Skulle ni???

 

Av SR - 20 december 2011 15:10

Inlägg av: Lovisa


Hej

Precis kommit hem från skolan.

Idag hade vi elevens val så jag tillbringade dagen med göra stop motion-filmer med Amanda och Adela.

När vi var klara med den "riktiga", gick Amanda iväg (vet inte var..) och jag och Adela gjorde en till film.


Blev dock inget slut... Han inte med det. Gjorde den på 30 min.


Av SR - 20 december 2011 11:15

Inlägg av: Lovisa


Hej

Såg detta på Hippson...

Kan ju inte vara särsilt varmt för öronen.. Eller varmt alls...

Haha, nytt mode??? Vad tycker ni???


 

Ovido - Quiz & Flashcards