sorgardsryttare

Alla inlägg den 1 november 2011

Av SR - 1 november 2011 20:03

Inlägg av: Greta


Hej, jag hade faktiskt tänkt skriva om att Patrik Kittel måste avstå SM, men det hade Lovisis redan gjort:D

Ja har tränat för Jeanna både idag och igår. Igår red jag Spirello som går snuskit bra nu!!!!

Idag tog jag med Cassanova, det gick väll ganska bra, han är fort. lite stel och har träningsverk efter att

ha hoppat terräng hinder.


I morrn får Spirello åka med till segersta igen, tränings dags för Jeanna i morrn med!!KUL!!!

Det blev några ändrinar i för det kommande året, jag skerv kanske att jag byter nästa år så att jag tävlar

för Aros RS som Lovisa. Men idag sa Maria som äger Segersta Equestrian, sa att det finns ett DIV 1 lag där,

och 15 ponnysar som tävlar för Segersta Equestrian Sportryttare, så jag går med där nästa år:D

Självklart kommer jag vara precis lika bra kompis med Lovisa, eller vi har alldrig tävlat för samma

klubb, så det blir helt som vanligt.


Träffade Lovisa den lykosen som ska till istanbul i morrn, så tills på söndag kommer bara jag att blogga.

 

Jag och Cassanova på en träning för Jeanna i sommras

Av SR - 1 november 2011 11:33


Inlägg av: Lovisa


Hej!

Nu har jag börjat packa väskan inför torsdag då jag och min mormor åker till Istanbul!

Kommer bli sjukt mysigt!


Vi är borta från torsdag till söndag så ingen bloggning från mig då men Greta får

hålla er sysselsatta.  


 

Av SR - 1 november 2011 10:28


Inlägg av: Lovisa


Såg det här på ridspostsförbundet.

Riktigt synd.. Hoppas han kryar!

Patrik Kittel tvingas avstå SM i dressyr

EM-bronsmedaljören Patrik Kittel tackar nej till SM i dressyr på grund av sjukdom. Ett njurstensanfall sätter stopp för den populäre dressyryttarens SM-start.


- Det är jättetråkigt och jag har verkligen sett fram emot att komma till Sverige med Scandic, men hälsan måste gå först, säger Patrik Kittel.
Patrik Kittel kommer att behandlas för sina njurproblem på sjukhus i närheten av hemstaden Nottuln, Tyskland, under närmaste veckan.
- Någon ridning blir det inte tal om i nuläget, men om jag känner mig bättre hoppas jag kunna komma till Helsingborg och följa SM från läktaren, säger Patrik Kittel.
- Jag vet inte när jag kommer att vara tillbaka i sadeln igen, men på fredag får jag närmare besked och jag hoppas kunna rida Oldenburg nästa helg.
- Jag hade gärna gett de andra en match om SM-guldet och önskar dem alla lycka till! säger Patrik.


 

Ovido - Quiz & Flashcards