sorgardsryttare

Alla inlägg den 19 november 2011

Av SR - 19 november 2011 18:14

Inlägg av: Lovisa


Hej

Idag åkte jag och mamma som sagt in till strömsholm och provade sadlar och stövlar.

Det gick bra!!

Vi hittade ingen sadel men ett par riktigt snygga Cavallo Grand Prix Plus dressyrstövlar som vi köpte.

Jag hade sån tur att dom passade perfekt utan att behöva måttbeställa.


Är jättenöjd!!

       

Av SR - 19 november 2011 12:46

Inlägg av: Greta


Hej, snart åker vi mot Örebro(gyttorp) och tävlar, jag har packat ALLT! phiu!

Jag är så sjukt in i nordens tag jag hoppas det blir en lyckad dag! och det vore inte fel att komma hem med en fin fin placering. Spirello står just nu i sin box och äter lunch, lite betfor och hö.

Jag har inte ridit idag för det gör jag när vi kommer fram, dom har ridhus och allt där vi ska bo,

så där vårt "hotell rum" ligger, där ligger också stallplatsen som vi har hyrt, så vi hade verkligen tur

med stall-plats och så.


Klass 1 som är LA:4 startar jag kl 10:57

Klass 2 som är en LA:P1 startar jag kl 13:46!


Jag kan nog kanske om jag hinner blogga lite från telefonen!

annars bloggar jag på söndag när jag kommer hem, eller måndag!

  



  haha, hej då på er så länge, och ha det BRA!

och fortsätt att läsa våran blogg VARJE DAG! (:

Av SR - 19 november 2011 10:28

Snart bär det av till strömsholm. Jag ska kolla på lite olika stövlar och sadlar eftersom jag är i behov av båda. Det är på samma ställe som Greta var på när hon beställde sina stövlar. I morse när jag kollade på termometern var det 10 + i solen.

Ovido - Quiz & Flashcards