sorgardsryttare

Alla inlägg den 21 november 2011

Av SR - 21 november 2011 20:41

Inlägg av: Greta


Hej, usch, nu var det bara för länge sedan, njka eller tre dagar sen, men ändå.

Ja, söndagens tävling vart verkligen LYCKAD! Nu tror ni att jag vann båda klasserna eller nått, men Icke!

Jag vart faktiskt inte ens placerad, men...men...men... JAG KVALADE TILL NATIONELLA!!!!

Vilket innebär att jag får rida FEI, försöka kvala till SM, osv! WOW! Nej fy vad glad jag är..

vad skulle jag göra utan: Lovisa, Spirello, Och alla andra djur!


HAHA..vet ni?!?!? det roliga är att jag och Lovisa verkligen har samma

smak, jag beställde ju ett par svarta ridstövlar med dragkjedja fram, modell och märke

cavallo grand prix plus, och Lovisa viste bara att jag hade köpt ett par nya stövlar, och

de roliga med de hela är att hon köper EXAKT lika dana!! Fast vi är rätt lika i allt! Kanske är därför vi är totalt BÄSTISAR<3

   

tÄNK ATT DET ÄR GLOBEN NÄSTA HELg!!! yes! vI SKA GÅ Fredag,lördag och söndag!

Jag och Lovisa ska vara hela lördagen på globen, för hon ska gå på globen då, och på

clinicen på fredag.

Tråkit är det att Adelinde Cornelissen inte kommer till globen horse show i år, pga att

Parzivall inte är fräch till 100% ):, krya Parzivall!

Men en rolig grej är att Kyra Kyrklund ska ha clinicen!! Det var verkligen det jag hoppades på!!

 

Av SR - 21 november 2011 15:20

Inlägg av: Lovisa


Hej

Idag fick jag min ridbåge från Perfect sit. Den kostade 600 kr.

Kommer nog att testa rida med den i kväll när jag rider. Kommer rida i ridhus då så det funkar ju bra.

Vi får se hur det går.


För er som inte vet vad det är (eftersom jag vet att "icke hästintresserande" läser bloggen) så kommer det här:

En ridbåge är en "plastbit" typ, som man sätter runt armarna när man rider.

Den hjälper en att komma rätt i sadeln och hålla händer och armar på rätt ställe.


 http://perfectsit.se



 

Ovido - Quiz & Flashcards