sorgardsryttare

Alla inlägg den 23 november 2011

Av SR - 23 november 2011 19:48

Inlägg av: Greta


Hej, phi! äntligen klar!

Jag har nu kommit från stallet för typ 2 sekunder sen, jag red 4 hästar!!!!

Jag tömkörde Borka, red Plexi, Cassanova och Lite på Comanche!

Men rider man många hästar varje dag blir man super duktig till slut!

STOR hiss till att rida många olika hästar...


Alla gick väldigt bra!

Speciellt Borka, Borka är en fyraårig shettis valack, som är inkörd, och lite riden,

men jag är potok för stor för han, så jag tömkör, och Alma får rida.

Han har verkligen utvecklas, under bara ca 1 mån, gång ett, kunde han inte ens fatta galopp,

men nu kan han gära det både från trav och skritt, "duktig kille"!'


Spirello fick en värdig vilo dag, han går super, upp till 210% "världens finaste kille"


NIX, nu ska jag göra tyska läxan, och geografi läxan som igad är Frankrike FY! usch jag gillar inte

geografi, historia och engelska! Men, men!

fr.v ALVO; BRUNTE OCH SIST PONTUS<3

R.I.P Pontus och Brunte<3

Avlos nya "brosa" är Borka!

   

Av SR - 23 november 2011 15:03

Inlägg av: Lovisa


Hej

Idag hade högstadiet innebandy-dag som sagt. Det gick faktist bra för "mitt" lag.   

Första matchen spelade vi kl. 9 och vi var inte speciellt taggade tyvärr :/ och förlorade med 5-0 till dom.

Dom spelade riktigt osjysst!! Tacklas var bara förnamnet...


Andra matchen spelade vi mot en nia och vi var ganska mkt mer taggade än första. Vi ville vinna!

Det gick bra! Vi satte straffar och gjorde mål. Tummen upp till denna match!   

Det slutade 2-0 till oss.


  Efter det var det lunch. Det blev pasta ned kykling och sås.


Tredje matchen spelade vi mot en annan nia. Dom var ganska bra men spelade också ganska osjysst. Dock inte lika mkt som dom andra...  Den här matchen vart det 3-3 och det var vi ganska nöjda med.


Sen skulle det bli åttondels-final och vi hade ju inte bästa chansen den det gick! Där spelade vi mot ytterligare en nia. Den matchen var den absolut bästa! Resultatet blev 6-3 till oss!  


Det gjorde att vi kom till semifinal men tyvärr mötte vi då det bästa laget...

Men vi jobbade bra och det slutade 4-1 till dom.


Men sammanlagt kom laget på en 3;e eller 4;e plats.

Nöjd!!!  


Ovido - Quiz & Flashcards