sorgardsryttare

Alla inlägg den 2 november 2011

Av SR - 2 november 2011 20:34

Inlägg av: Greta


Hej! efter som att Lovisa är i istanbul, nu så gör jag hiss/ diss och dagens tränings tips, jag hade

tänkt att medans Lovisa är borta så kör jag varannan gång hiss/diss åh varannangång dagens tips! Okej?

Aja, nu får det bara vara okej!!



HISS



Dagens Hiss blir:De nya kingsland mössorna.

Dom är så snygga, bla dom med tre färger, Fina är dom, åh ni måste bara se dom:

  Snygga va?!??!


DISS


dagens diss är röda ridkavajer, BLÄ så fula de är!

Det liksom passar inte in, om nån har en röd kavaj på sig, så ser man ju den på 30 km avtånd!

  Usch!

Av SR - 2 november 2011 20:28

Inlägg av: Greta


hejsan!

Usch! Jag vill också åka till istanbul! Och så kommer jag att sakna Lovisa!

Men jag klarar mig, jag lär nog vara med henne några miljardergånger till...haha..


Jeanna träningen på Spirello idag gick  ,,he alltså TOPPEN! han var kanske lite stel i början, men det har jag förståelse för! I morrna ska jag skritta ut alla hästarna, dom berhöver få pusta ut lite och BUSA!


På lördag åker vi ner till helsingborg, då det är stor häst SM, då Jeanna ska vara med, och desutom rida två hästar!! DUKTIGT!

 

Jeanna och Liza Minelli, på strömsholm 2011, där dom vann!



Av SR - 2 november 2011 11:34


Inlägg av: Lovisa


Hej

Jag kom nyss hem från stallet efter att ha ridit tolle. Jag red inte så långt

men jag galopperade lite.. fast tolle vart lite pigg så jag kunde inte galoppera så mkt eftersom jag inte kan låta

honom galoppera iväg i den fart som han vill så här första gången.


Klockan två idag åker jag till landet. Imorgon blir det ju flyg till turkland, Istanbul.


Bild från Gripens RS förra året. LB:1, Jag och Tolle till höger vann och Greta på Plexi till vänster kom tvåa.

 

Ovido - Quiz & Flashcards