sorgardsryttare

Alla inlägg den 12 november 2011

Av SR - 12 november 2011 21:16

Inlägg av: Lovisa


Hej

Idag red jag som sagt ut på Tolle. Jag hade tängt att bara rida i 30 minmen det blev hela en timme, och efter det blev Tolle lite trött i benen. Men eftersom jag gick den sista kilometern för att jag var så frusen om fötterna så gick det bra.


Jag jobbar honom vanligtvis bara 5 min eller så när jag rider ut och lika så idag.Bara ca 5 min om inte ännu mindre för han släppte nästan direkt! Idag kände man det där sammarbetet mellan häst och ryttare som man alltid siktar efter när man rider.


 Duktig ponii idag iaf!!


Läängtar till Globen Horse Show!!! Kan typ inte fatta att det bara är 2 veckor kvar!

Jag är där på Clinicen på fredagen, och så är jag där hela lördagen.


På söndagen sen går det en film på bion nere i Hemy som jag och en kompis vill se. Fast det är 15års-gräns..

Jag är 13 men so what!! Jag ska se den! Jag ska in!!


Aja, nu ska jag ut med Zingo.

 

Av SR - 12 november 2011 19:57

Inlägg av: Greta


Hej, jag skulle enetligen sova med Lovisa idag men det gick inte 

Men vi SKA sova nån annan dag istället...


idag var det träning för Bettan, på Spirello, jag säger bara i have the best horse in the world...

han är såå fin, det går inte att beskriva..

Nix,,,,,nu ska jag kolla på Så mycket bättre!!

ha det bar !!  

Av SR - 12 november 2011 12:30

Inlägg av: Lovisa


Något som skulle passa Tolle:

 

Av SR - 12 november 2011 11:50

Inlägg av: Lovisa


Hej, här kmr veckans Hiss & Diss!


HISS

Hissen går till Aros RS!

Jag är jätteglad att vi hittade Aros. Det har hjälpt mig enormt mkt med massor av olika saker!

Jag började ju t ex träna för Nina som var Aros lagtränare inför Div. 1.


Bild 1. Aros RS vinner totalt Div 1 (Jag och Tolle, 3:e från höger)

 

Bild 2. Aros RS vinner Div 1 omg 2 i Lurbo. (Jag och Tolle, 3:e från höger)

 

Bild 3. Bästa laget, 1:a Div.1

 


Och så kommer vi till Dissen..

Jag säger bara.. Färgade sadlar...

 

Av SR - 12 november 2011 11:25

Inlägg av: Lovisa


Hej

Idag ska jag rida ut på Tolle. Tror nog att jag rider i ca 30 min.

Blir både skritt, trav och galopp. Det kommer vara skönt idag att rida när det är ljust ute.

Det är så jobbigt med mörka vintrar!

Diss till det!


Jag tror att jag tar med mig en liten kamera så jag kan ta kort. Lite svårt att släpa med sig en systemkamera...

    Bästa kameran EVER!  


Ovido - Quiz & Flashcards