sorgardsryttare

Alla inlägg den 30 november 2011

Av SR - 30 november 2011 15:33

Inlägg av: Lovisa


Här kommer lite fler bilder från Globen från ponnydressyren.


Hmm.. Inte själva här inte...

           

Här har ni vinnaren: Amanda och Jarno Grattis!

       

Av SR - 30 november 2011 15:15

Inlägg av: Lovisa


Hej

Har precis kommit hem från skolan. Det har varit en ganska vanlig dag.

Jag sitter och äter på en kokosboll.   


Ska till stallet snart. Vet inte riktigt hur jag ska rida nu faktist eftersom han har stått hela helgen.

Och det blir ju mörkt så fort!


På lördag (tror jag) ska jag på "elit-middag" med Aros elit-lag (dressyr). Jag tror att alla som red kommer att komma.

Dvs. jag, Malin L, Malin B, Saga och Steffi plus föräldrar.

Vi ska träffas i sandviken och börja med att gå och bowla. Kommer bli superkul!


Bild på kokosboll eller Aros elit-lag??

Blir kokosboll <3<3

Ovido - Quiz & Flashcards