sorgardsryttare

Alla inlägg den 18 november 2011

Av SR - 18 november 2011 14:42

Inlägg av: Lovisa


Det regnar...

Hmm.. Hade det inte kunnat snöa?? Hade varit roligare.


Igår red jag barbacka på Tolle i ridhuset. Det gick jättebra! Han är så duktig!

Jag rider 10 ggr bättre utan sadel. Jag ver inte vrf. Jag tror att jag känner att man sammarbetar mer och har mer kontakt med hästen när man rider barbacka.

Vad tycker ni??

 

Av SR - 18 november 2011 13:10

Hej! Greta här! jag sitter på busse från skolan povägHem. idag ska jag tvätta, packa och så! Efter som att det är tävling på söndag...Men vi åker på lördagen. Vi har fixat uppstallning och vi ska sova på bed and breakfustpå samma ställe som uppstallningen. där finns detäven ridhus där, så kan jag rida när vi kommer fram..Hej då på er! jag bloggar nog ikväll tror jag!

Ovido - Quiz & Flashcards