sorgardsryttare

Alla inlägg den 4 november 2011

Av SR - 4 november 2011 08:20

Inlägg av: Greta

hej på er!

På lördag elle rjag kan skriva i morgon, så ska vi åka ner till Helsingborg

för att kolla på Storhäst SM. Jeanna ska vara med att rida två hästar, Tinne vilhemsson silfèn ska vara med att

rida två hästar, ulla Håkansson, och många fler. det är det håraste och de bästa star-fältet på länge.


Idag ska jag rida ut och busa, jag ska göra det en vecka fram över.

För att dom ska få busa , bocka och allt sånt, hur mycket de vill+ att alla hästar ÄLSKAR att rida ut.

He.....jag tycker också att det är super duper kul att rida ut. Men det är roligare att

rida ut med Lovisa! Efter som att det är roligare att vara två en att vara en.


Vad ska jag skriva nu då?......... Nu ska jag käka frukost, och sen ska vi nog åka till

stallet, eller om jag ska städa och sen åka till stallet.


Aja..Här kommer lite bilder:

 

Ovido - Quiz & Flashcards