sorgardsryttare

Alla inlägg den 13 november 2011

Av SR - 13 november 2011 21:42

Inlägg av: Lovisa


Hej

Jag tog inga kort på dressyr-KM idag som jag skulle men jag orkade inte ta fram kameran.

Aja,, jag var är och kollade iaf och jag säger Grattis! till alla KM-pristagare.


Sen åkte vi till stallet. Jag red på gräsridbanan fast att det var tängt att jag skulle rida ut. Men jag red ju ut igår så.

Idag red jag med ett grimskaft runt armarna så att jag ska hålla armarna stilla.

Vi funderar på att köpa en ridbåge. Nån som har en? Är dom bra?


För övrigt gick det bra! Han var fin i munnen!

Det var en av dom första gångerna som jag plockade utt honom ur den lägre formen så jag krävde inte så mkt.

Jag är riktigt nöjd over honom idag!


JAA, jag vet! Jag rider utan hjälm men aja. Klaga ni. Gjort är gjort!

 

Av SR - 13 november 2011 19:35

Inlägg av: Greta


Hej! Idag red jag ut på Spirello, han är ganska töntig, liksom han blir rädd för saker som typ inte ens finns!

Men, men...dressyr fjolle!!!

Jag red också ut på Plexi och Cassanova!


Ni vet när man sitter stilla med fötterna i 1 timme, USCH vad kallt det blev om fötterna, jag höll på bli galen...

Så STOR DISS till kalla fötter!

IAF..Plexi, Spirello och Cassanova var fina, lösgjorda mjuka osv.......

Det är verkligen kul att rida när man får en sån stor respons tillbaka...


ÄLSKADE PONNYSAR<3<3<3<3<3<3<3<3<3

 

Plexi tävlings klar.. Ja,he det var förr sommaren

Av SR - 13 november 2011 10:14

Inlägg av: Lovisa


Hej

Snart ska jag ner och se på dressyr-KM i Heby. Kommer ihåg förra året när jag vann.. Haha, ett minne blott!

Då tyckte man att KM var stort! Ja menar nu inte att dom som rider KM lixom "är dåliga" utan att det inte är

typ SM.. Ni fattar nog.

Kommer iaf att fota så ni for se!


Jag tror att det går i LB:1 men jag vet inte riktigt.. Har inte koll på sånt.


Sen ska jag till stallet. Blir uteritt idag igen. Hoppas att Tolle är lika fin i munnen som han var igår<3

Älskade poonii!!

<3

   

Ovido - Quiz & Flashcards