sorgardsryttare

Alla inlägg den 29 november 2011

Av SR - 29 november 2011 21:03

Idag blev det skritta ut i 30 min. på Tolle. Är jättenöjd med honom idag. Han har stått i 5 dagar och han var ändå så pass mjuk i munnen att jag kunde rida med det minsta hjälpen vissa gånger. Och dessutom var det kolsvart ute!! Duktig ponny! jag har inte möjlighet till datan idag men jag ska se till att blogga från mobilen lite mer även om jag inte kan lägga in bilder då....

Av SR - 29 november 2011 19:22

Inlägg av: greta


Hej, jag hann inte blogga igår men jag gör det nu istället!

Ja, min favorit vann ju på ponny küren:Amanda Svenberg och hennes underbara Jarono!!!

På unghäst tävlingen för 5och6 åringar vann Minna Telde på Isac!

I Grand Prix för storhästarna på lördagen vann Tinne Willhemsson silvén på Don Aurello.

sen på söndagen på storhäst grand prix k¨ren vann patrik kittel!


måste äta nu skriver mera sen....

Av SR - 29 november 2011 19:18

Inlägg av: GretaLinnea PHilipsonMåndag 28 nov 18:08 Grym blogg, fina bilder =) Svar: Tack, och tack igen! Det jobbar vi med så att det ska bli kul och roligt att läsa våran blogg!! tack för din kommentar//Lovisa och Greta

Ovido - Quiz & Flashcards