sorgardsryttare

Alla inlägg den 24 november 2011

Av SR - 24 november 2011 18:59

Just nu sitter jag i bilen på väg till Stockholm där jag och mamma ska sova i natt då det är globen i morgon. Det kommer att bli jättekul! På söndag blir det också bio för min del med en av mina kompisar. Det blir Twilight, Breaking Dawn alltså sista part 1. Nu är det 2,1 kvar till Stockholm<3 Jag bloggar nog sen tror jag.

Av SR - 24 november 2011 18:40

Inlägg av: Greta


Tjenare allihopa!

tänk, tänk i morrn är det globen hors show!!

Vi går som sagt fredag,lördag och söndag! På lörag och fredag ska jag vara med Lovisa på

globen, för då ska hon dit.

Jag ska köpa, en stövelväska, back on track paddar, ett fint pannband och så blir det

väll lite annat smått och gott..hehe.


Idag red jag nte, jag bara longerade Borka i ca 20min det är sjukt vad han är duktig!

han är som ett krutpaket, han har massor med energi, som bara sprudlar ur han!

Han är verkligen duktig och lyssnar, och väldigt lätt lärd!


Jag gosade lite me Spirello och Cassanova too!

Nu ska jag ha en lätt liten tyska lektion:

            

Ovido - Quiz & Flashcards