sorgardsryttare

Alla inlägg under december 2011

Av SR - 11 december 2011 17:45

På väg hem från Uppsala där jag provade sadlar på Tolle. Det gick tyvärr inge bra och ingen av dom 5 sadlarna (Nina hade med sig två) som jag testade fungerade. Hoppas att det går lite bättre på onsdag då vi ska till Stockholm och ta hem lite nya sadlar. Förklarar bättre sen!!! //Lovisa (Det var alltså ingen träning utan vi tystade bara sadlar.)

Av SR - 11 december 2011 16:01

  inlägg av: greta


Hej, jag ska nu lägga upp en bild på plexi, då han är till salu!

Jag blir tvungen att lägga upp en bild på plexi här för att den ska bli mindre

så att jag kan lägga upp den på hästnet....  

Av SR - 11 december 2011 10:42

Inlägg av: Lovisa


Gårdagens köp blev en ny svart hår-outfit till tävling.

Jag är riktigt nöjd!


Det är köpt på Glitter. Kostade samanlagt 170 kr.


   

Av SR - 10 december 2011 21:00

Inlägg av: Lovisa


Hej

Idag har jag och mamma varit i Solna på sadelmagasinet eftersom vi ska köpa ny sadel till Tolle.

Vi lånade hem tre sadlar som jag ska rida för Nina med imorgon.

Får se hur det går.


Sadlarna ska tillbaks på onsdag och då ska vi låna hem ett par nya om jag har fattat det rätt.

Det kostar 100 kr. för att låna hem en sadel alltså 300 kr. för oss.


Höres sen!

 

Av SR - 10 december 2011 20:55

Inlägg av: Lovisa

(Blir att vi har kvar det.)


Emma

Lördag 10 dec 18:17

Jag skulle välja Eskadron-täcket!! Eskadron har jättebra grejer men HV Polo har fina kläder till ryttare. Kan ni inte skriva lite om julklappstips? / Emma J

Hej,

Ja, om det är bra kvalité så skulle jag också det!

Jo det kan vi!! //Lovisa


(Greta, Hoppar att du också ser det här så att du också skriver lite julklappstips!)   

Av SR - 10 december 2011 17:42

Har funderat på hur jag och Greta ska skriva våra namn så att ni förstår vem av oss som skriver. Vad tycker ni? Antingen // Lovisa eller Inlägg av: Lovisa. KOMMENTERA!!!!!

Av SR - 9 december 2011 19:23

Inlägg av: Greta


Hej,

idag har jag varit med en kompis, Threse! vi red, em och gjorde inte så mkt annat.


Om ca 30min är det idol! jag säger bara heja Amanda!


nästa helg är det jeanna kurs! Det är på segersta, vi ska bl.a styrketräna, baka, rida och bara ha as roligt!

Je ser verkligen i fram mot det!


Tänk att om ca 1 vecka så är det JULLOV!! YES, YES, YES! då blir det racing i snön med  Spirello

och Cassanova även Plexi.

Lovisa sa att hon också kunnde komma till mitt stall så vi tsm kunnde rida ut! JIPPI! 

DET känns som att jag inte ridit med Lovisa på 100 år!


Nu ska jag gå ner och gosa ner mig i soffan och njuta av IDOL med lite chocklad! mUMS..


 

Av SR - 9 december 2011 18:28

Inlägg av: Lovisa


Hej

Är hemma från stallet nu.

Jag red Tolle i rudhuset. Jag år SÅ nöjd över honom idag!!!! Han gick riktigt lösgjort och var fin i munnen.

Tränade på övergångar, framför allt enkla byten. Även dom gjorde han bra!   


Tog hem min sadel, för i morgon kommer jag och mamma åka till ett sadelmakeri i Sålna/Stockholm, efetrsom att den sadeln som jag har nu inte passar på Tolle. Den ligger och klämmer på bogarna. Så nu ska vi köpa nu sadel och i morgon åker vi dit och provar ut några som jag tycker är sköna och lånar med oss dom hem och så rider jag för Nina i dom på söndag.


NU BLIR DET TACOS!! Mumma!


Bild på nuvarande sadel. (ser lite konstig ut på bilden.... Inte smörjd.)

 



Ovido - Quiz & Flashcards