sorgardsryttare

Alla inlägg den 5 september 2011

Av SR - 5 september 2011 15:16

 Inlägg av: Lovisa


Hej

Igår var det omg 1 ponnyelit dressyr Lag. Jag rider i Aros elitlag.

Tolle är ju som sagt halt och ligger inne på Ultuna.

Så jag red Plexi, Almas c-ponny.

Det gick inte så bra för oss (mig och Plexi) indeviduellt..

Näst sist med procenten 51,??.

Men aja... Jag visste faktist att det inte skulle gå nå bra..

Har ju ridit honom i en vecka. Men han stannade några gånger i programmet

utan förvarning och "var rädd för bokstäverna"....

Jag vart lite hrrmmm... missnöjd...

Ni som var där förstår nog hur jag menar..

Men i efterhand känner jag bara att Plexi ställde upp och var sjyst

så jag ångrar att  jag vart såå missnöjd över ritten..


Däremot mina duktiga lagkompisar gjorde en strålande insats

och laget slutade på en total 3:e placering.

Eftersom ingen hade en tanke på att vi skulle bli plaserade i elit

så åkte tre av oss hem, men Ann-Karin (Lagledare) lyckades

förklara hur det stog till och det var en snäll överdommare så

vi kommer att få våra priser.. Fast jag känner

att jag skulle velat göra en större insats för laget för att vara värd att ta emot

priserna. Men jag hoppas att alla i laget förstår mig.. Tolle vart ju trots allt

halt.


Och sedan fick vi våra fina Elit-jackor!

Men mer om dom kommer sen.


Greta red också. Hon fick 60% i första klassen och 58% i andra klassen.

Jag tror inte att deras data funkar än.


 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards