sorgardsryttare

Alla inlägg den 27 september 2011

Av SR - 27 september 2011 18:31

Inlägg av: Greta


Hej! shit, nu var det länge sen!

Våran data är som den är, vi har nogon form av virus i våran data,

som inte vill försvinna...ibland är den helt normal, eller så funkar den inte alls!


Jag och min kompis Spirello (min ponny) tänkte jag

lägg upp några bilder på..

Jag älskar Spirello,han är såå gullig och snäll på alla vis.


  Jag och Spirello tränar för Jeanna.

  på DIV 3 Jag, Felicia och Ida

Av SR - 27 september 2011 15:32

 Inlägg av: Lovisa


Hej!!

Nu har startlistor inför helgens Elit-omgång kommit ut.

I förklassen (Lag 03) startar jag 3:a och i lagklassen (LA:P1) är det

inte bestämt eftersom det är lagledarens uppg. att lämna in en startårdning

i laget. Den här gången stannar ALLA kvar tills allt har

slutat och resultatet har kommit upp så att det inte blir ett lika stort

missförstånd som förra gången..<3 Haha!   


Det går i Stora Wäsby och sänds på Equipe.

Kika in dit om du/ni vill veta lite extra. Jag tycker att Equipe är väldigt

praktiskt faktist. Och roligt också.

Att man lixom ser allt (Nästan) som händer på tävling fast att

man inte är där.

 

Stor hiss till Equipe<3


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards