sorgardsryttare

Alla inlägg den 17 september 2011

Av SR - 17 september 2011 20:55

 Inlägg av: Lovisa


Hej

Kom hen för nåra timmar sen efter att ha varit och ridit

Dollar. Han e såå söt!! Han känns väldigt stor för att vara 1,30 (B-ponny)

men det beror på att han är så pass kraftig och musklad. Jag fick som sagt

rida för Malins tränare Ulf som jag tyckte tränade väldigt bra¨.

Ganska svårt att förklara faktist,,,, men för att vara första gången tyckte jag att det gick bra. Något jag måste träna på är att sitta rakt över sadeln

och vrida om händerna. Ser ut som att jag cyklar....

INTE BRA LOVISA...  oj.. skum smilis.

Ville bara ha den till vänster.. Aja, försök att glömma det högra, okej? ;)


Ska rida Dollar på onsdag igen och så ska jag kanske sova över

hos Malin på lör. till sön. Skojjit!


Nu ska jag gå och lägga mig.


  Vem vill inte ha den fleesen på sig?   


  Kolla mina händer:    

Av SR - 17 september 2011 09:07

 Inlägg av: Lovisa


Hej!

Om en och en halv timme bär det av! Ska och rida Dollar för första gången nu.

Vi ska åka till Malins (ägarens) tränare Ulf, tror jag han hette.

Det var enligt Malin, han som hade fått Dollar att bli som han är idag,

och det är ju aldrig fel för mig nu då jag inte har så många

gånger på mig. Och lite kritig tycker jag bara om.  

Igår skickade malin världens längsta sms till mig. Haha

 Aldrig sätt nått sådant förr...

Herre gud va tiden rinner iväg! Jag måste duscha nu.

Åker visst om bara en halvtimme...

Jag skriver sen nån gång när vi har kommit hem igen.

Måste till Tolle och mocka där först.

HÖRS!


Hoppas det går bra med samma bild som förra gången.

Jag hinner inte ladda upp en ny..

   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards